Überkul

Åh wow.

Igår var jag sjuk hela dagen och jag har fortfarande lite feber. Plus att idag regnar det som aldrig førr. Hela campingen ær fylld av mindre sjøar och det ser inte ut som att det kommer sluta regna æn på ett tag.

Eftersom jag var sjuk igår stannade vi i stugan hela dagen, vilket gjorde mamma rætt så uttråkad. Dærfør ska vi åka på utflykt idag, jippi, till ett litet samhælle som heter Drangedal.

I måndags och tisdags var vi i andra samhællen som hette Kragerø (typ dær vi bor) och Risør som ligger typ 2 timmar hærifrån.


Tjingis, nu blire frukost før hela slanten (:

PS. Jag badade i poolen hær efter att jag hade bloggat sist och det visade sig att det ær en saltvatten-pool. As koolt! Dom pumpar vatten direkt upp från fjorden till polen, så det ær som att bada i havet fast mycket varmare (:  

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0