Datakunskap

Tjingeling kompisar 8]

Just nu är jag i skolan och sitter och lär mig powerpoint. Inte jätte kul men man överlever. Det är ju inte direkt så jobbigt att bara sitta ner och leka lite med färger och text och sånt :>

Imorse var man väl inte suuuuper pepp på skola idag efter att få ha haft lov i 2 veckor, men aja, inget jag kan göra, det var bara att pallra sig hit ^^
Efter skolan blir det liite roligare för då ska man träffa Mumsen vid bablioteket och så ska vi gå till hemköp och nån annanstans :) Det gillar vi 8D

Menmen, nu får jag ta och återvända till det hårda arbetet, ska jag ha blå eller grön bakgrund?

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0