Duktig Tjej.

Hell-o :)
Nu har jag vart himla duktig hela morgonen, har kommit en bit på mitt engelska projekt och har passat Maggisen i typ 38 år.
Fast jag måste säga att det inte är det lättaste att både göra skolgrejer och passa Mags, hon äter ALLT, välter ALLT, har attackerat dammsugaren 283728 gånger och gnäller och tuggar på mig när jag lyfter bort henne.
Mina händer mår inte så bra längre :)
Men jag är glad ändå, jag är ju kool liksom 8D
Och förresten, ni kanske kommer ihåg serierna jag brukar lägga upp ibland? Dom Cyanide and Happiness.
Gissa vem som har beställt deras bok? :D
Åh, jag längtar tills jag får den :)
Men nu ska jag äta och klä på mig och sånt, tjiiiinge 8]

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0