För att jag är Kool 8D

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN :  Fia Charlotta Löfmark
FÖDD : 28/9 -93

BOR: Onsala



HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..


SAKNAT NÅGON : Näe, typ inte
ÅNGRAT NÅGOT: Näääeeee...?

SVIKIT NÅGON : 
Mig själv :^^
KÄNNT DIG SÄMST : 
Mjo
GRÅTIT : Ja, för att jag läser för sorgliga böcker :)
SKRATTAT : Ohja :DD
VARIT SJUK : Näe, eller jo? Eller.. typ kanske?
VARIT UTOMLANDS : Näe


KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA : Näe, typ bara när jag läser sorgliga böcker eller ser ledsamma filmer
SKRATTAR DU OFTA : OHJA! :D

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: ..Kool?

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: 
Ganska stressad men annars okej :)
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Näe
HAR NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Jäääpp


KÄRLEK


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Näe
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : 
Jo
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Näe, inte direkt, lite kanske
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU : Näe
OM JA, VEM : Meh, tönt
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : 1
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : 295000,3
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Jo det har jag väl
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Roliga, snälla, smarta killar som tycker om mig för den jag är.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Kool 8]
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Lång tack :)
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Det får han bestämma själv
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Ohja, jag har ett lager i garderoben :)


UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett för tillfället

ÖGON FÄRG: 
Blå/Grön/Grå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : 
Till axlarna
SNYGG ELLER FUL: Kool
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Näe, men jag överlever
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Näe, inte direkt
ELLER TVÄRTOM? Inte det heller
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Inte vad jag kan komma ihåg :)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: För det mesta, men inte just nu
SMINKAR DU DIG :  Ja
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN ? : För att du är dum?


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0