HemHemHemmaaaa

HEJ :D

Då var man hemma efter första skoldagen på 341545627 år.
Sedan jag bloggade sist har jag hunnit bli 300-400 kr fattigare, men även en söt skjort-sak, örhängen och en hår-rosett-pryl rikare :>
I dom pengarna räknades även en fika med Mumzzz och Ellizz in. Och vatten. Och en klubba.
Kvar på kungsmässan finns en stackars ensam, övergiven ring, ett gult linne och en väst, och hemma hos Mumzz finns kavajen jag ville ha som det bara fanns en av i våran storlek. Och Mumsen såg den först :^^
Menmen, jag är tjock och glad ändå (:
Kände att jag var tvungen att slänga in det där "tjock" där för att ni riktigt ska förstå mig.
Även fast ni kanske inte gör det.
Det bara kändes rätt.

8D


Nu ska jag kolla Fronter, våran skolsida där man.. kollar saker, för att se när jag ska ha franska prov.
Jag hoppas på aldrig men jag har en svag känsla av att det inte kommer vara så.

Sen ska jag även skriva ut min, Daniels ch Andreas filmanalys som vi har gjort nu över lovet så att vi kan redovisa den imorgon :> Kommer gå jätte bra, särskilt som Dan och Addis inte har läst analysen än 8]
Blir väl att prata ihop sig på lunchen eller något. Det löser sig nog.


Men tjing vänner, nu ska jag grejja och.. typ.. vet inte (:

(Fast jag hinner slänga in en liten Cyanide & Happiness innan jag går :D)




Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0