HOOOKEEYY

Hej igen ^^

Tänkte bara tala om att designen nog kommer ändras snarast. Headern känns så helt "inte jag", den är bara helt fel. För stor och för mycket, gillar den inte alls. Särskilt inte texten till höger.


BortBortBortBortBort.

Fast inte idag, jag får se om jag kanske orkar till helgen.
Om jag inte måste bära bambu och passa hundvalpar.
Busy life här (:



PS. För er som inte riktigt fattade det där med bambu och hundar så kan jag ju tala om att vi fick våran hundvalp i lördags, hon heter Maggan (världens fulaste namn) och är en sjukt söt svart jaktlabrador. Och så bambun, pappsen är spöbyggare och har ett företag där han säljer bambu och flugfiskespön så idag fick han hem ett lass med 3 ton bambu från Kina som vi måste bära in i källaren :)

PS. 2. Jag är kool, glöm inte det 8]

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0