Jag hade en gång en båt.

Hell-o :>

Jag har inte haft bästa dagen idag. Hela världen har varit så.. fuktig. Liksom, dimma överallt och bara vått. Som att jorden var ledsen eller något. Och det gjorde mig på rätt dåligt humör.
Sen har jag haft ont i magen hela dagen och det brukar inte direkt få mig att bli gladaste tjejen i stan direkt.

Men man fick iaf åka buss med bästis Mumsen och sjunga lite med bästis Näsan :)
Sen hade jag håltimma i 2 timmar så då fick jag tid till att läsa min bok också. Och det är ju inte helt fel.
Jag läser The Hunger Games: Catching Fire just nu, andra boken i en überbra trilogi (:
Jag gillar't verkligen, jätte mycket. Fast jag gillar typ alla böcker jag läser, the master of bok-väljning typ 8]

Finns det något som heter "väljning" förresten? Antagligen inte, men jag tror nog att ni fattar vad jag menar ändå.


Har ju vart lite dålig update såhär den senaste veckan, men jag har varit så uppe i att börja skolan igen så jag har inte orkat. Men jag kan väl dra en liten kort sammanfattning av min förra vecka (eller iaf det jag kommer ihåg).

I måndags... shoppade jag med Mumma (fast det tror jag att jag redan har skrivit) :D
I tisdags... bakade jag.
I onsdags... limmade jag makaroner på konsten.
I torsdags... har jag ingen aning om vad jag gjorde :)
I fredags... simmade jag med bästisarna, men hade lyckats raka bort lite hud på benet (igen..) så jag fick gå upp för att det sved så jag dog ^^
I lördags... jobbade jag och gick på Alice In Wonderland med bästaste kompisarrrna.
I söndags... jobbade jag och läste resten av dagen.


Sjukt kul för er att veta allt det eller hur? Visste är ni helt über-intresserade av mitt liv?
Klart ni är, jag är ju Det Koolaste 8D

Nu ska jag lyssna på musik (på mitt äntligen fungerande spotify som har krånglat de senaste dagarna), vara kool och läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig.


"Jag är en fet banan..."


Tjinge :DD


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0