Lika bra som alperna, fast 10 gånger bättre!

God Eftermiddag små chicos :)

(Noos-e fattar rubriken 8])

Här hänger jag på biblioteket. Fats inte samma som i onsdags, utan nu är jag i skolbiblioteket :)
Jag väntar på Mumsettthh som slutar 15.20, och då ska vi åka hem till henne och Zuuumbaaa lite 8D (Dansa till DVD-prylar med spanska koolingar)


Har haft en rätt chill dag idag, började 12, hade matteprov och sen slutade jag. Så jag kan inte säga att jag har överansträngt mig, inte ens matteprovet var särskilt jobbigt :o *känner mig stolt*
Fast jag är rätt hungrig, jag var inte hungrig innan jag åkte hemifrån för då hade jag precis ätit frukost, men sen efter provet så dog jag lite. Och så är bamba det töntigaste och har stängt :^^
Det hela lättas ju inte direkt upp av att jag inte har några pengar heller. Eller joo.. jag har visst pengar, nu ljög jag lite. Jag har ju hela 4,50 kr i plånboken :D


Och förresten! Jag är singel igen :o
Jag och Bryce gjorde slut förut, fast det var typ ingen dramatik alls. Jag sa typ.. "Hej vad händer?" och sen så hade vi gjort slut.. eller något. Och det känns rätt skönt faktiskt för jag var inte kär längre. Har inte sagt det direkt till någon alls men jag tror att folk har märkt att det liksom inte var som förr. Höhö.
Men jag mår prima, gillar läget liksom.
Jag har tänkt göra slut ett tag nu och så bara det liksom kom naturligt eller något så det känns fint :)


Menmen, nu tänker jag dra mig till hemköp, ett äpple eller något borde jag väl få för 4,50 eller?


Tjingeling Bad... rock? :D

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0