Rackarns Rabarber och Attans Bananer

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJ!

Sådär, där fick jag ha mitt lilla roliga med att fylla i koola svar på ännu koolare frågor 8]

Jag har suttit vid datorn nästan hela dagen, fast jag egentligen borde göra annat. Nu börjar jag dock tröttna så jag ska nog strax gå och tvätta bort min ansiktsmask och gnälla lite på pappa för att han lagar mat för långsamt :)

Igår var jag hundvakt större delen av dagen för alla andra var... någon annanstans. Fast på kvällen var folk hemma igen så jag åkte till Mummet och så satt vi och spelade SIMS (<3) i typ... 5 timmar?
Vi är Det Koolaste 8D

Hhöhöh, kommer inte på något att skriva...
Jag lyssnar på LOK, dom är bra :)
För tillfället är det en låt som heter Låt 3Ton.


Okej, jag är det bästa som finns så därför tänker jag ladda upp en helt random bild på något, ska bara kolla runt i lite bland mina filer :)

Vänta lite.







Hohoh, blev några bilder jag hittade någonstans häromdagen :)
Rätt koolt photoshoppade eller hur? :D



Tjingeling, nu ska jag sticka :)
Sticka en tröja...

Höhöh, hejdå (:

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0