Så Länge Höll Det Sura i Sig, Minsann

Hej igen, typ två minuter senare :)
Hhöhöhö, är det det här som kallas humörsvängningar?
Jag är iaf glad igen, utan någon speciell anledning 8]

Tänkte att jag skulle passa på att vara kool nu när humöret är på topp:

33 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen? Fötterna
2. Gillar du kaffe? Nej
3. Hur mår du just NU? Helt okej (:
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Är för kool för sånt just nu 8D
5. Berätta om din senaste dröm. Kommer inte ihåg så mycket, men jag var med mamma någonstans, och typ.. kollade på saker?
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Näääeee, eller kanske?
7. Vad vill du ha just nu? Påsklov och ballerina-skorna jag såg förut :>
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej, jag har ett liv. (HAHAHAHAHAHAHAHA!)
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Båda men biter nog inte så mycket, det isar i tänderna ju :o
10. Använder du smileys? Nej, aldrig. :DDDDDDDDD
11. Har du träffat någon kändis? DARIN! 8]
12. Gillar du keso? Näe, jag håller inte på med såna fasoner 
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Owl City - On The Wing
14. Hur många länder har du besökt? 1,2,3,4..5 :)
15. Är dina föräldrar stränga? Dom är väl lite sådär, lagom? 
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Njaaa
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Jag har tända ljus, som speglas i skärmen.
18. Brukar du hyra film? Näe
19. Var kommer du vara på lördag? Jobba och sen sitta hemma som den intensiva partytjej jag är.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nääjj
22. Vad åt du till lunch? Köttbullar (:
23. Har du lockigt hår? Lite sådär ibland typ.
24. När grät du senast? I lördags
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Hhöhö
26. Favoritårstid? Vår och Sommar
27. Vem höll du senast i handen? Det måste nog ha varit Mumsen det :)
28. Sover du med TVn på? Nää, stänger av allt med el när jag sover, tänker lite på miljön minsann. Stänger till och med av såna där röda knappar som lyser när man har många uttag i en sån där avlång sak :)
29. Tycker du att du är gammal? Ohja, hela 16 år! Dags för ålderdomshem!
30. Är du rädd?  Just nu? Nej. Om jag hade varit ute? Ja. (det är fullmåne och jag gillar't inte, inte sen jag såg Harry Potter 3)
31. Gillar du ditt liv just nu? Jo, det flyter väl på.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Har inget badkar.
33. Har du bra syn? Det kommer och går typ, när jag är trött får jag ont i huvudet och tinningarna av att kolla på snabba rörelser, som typ TV:n 8D


Okej, så kool är jag.
Det koolaste, verkligen.


:DDDDDDD



Nu borde jag typ.. inte vara här 8]


Hehej :>


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0