SHOPPAAAAAT :G

Heeeellllooooo 8D

Idag har jag varit i skolan och det var.. typ.. som vanligt? Kommer typ inte ihåg (:
Efter skolan gick jag och Andreas till ICA för att gå på en intervju med butikschefen där. Han hette ULF! Ica-Ulf från reklamerna liksom! Förutom att den här Ulf var skallig, och rätt tråkig. :DD

Efter det mötte jag Den Oh Så Mumsige och vi vandrade raka vägen till H&M där vi (eller iaf jag) spanat in lite godbitar som vi lät slinka ner i väntande påsar och väskor.
Tur att man tömde plånboken så pass mycket att man orkade bära sina nya grejer 8D

På H&M köpte jag:
Jack-kavaj-sak
Beige baslinne
Örhängen

Orkade inte ta kort på det men jag hittade iaf en bild av jackan på hemsidan:



Sen vandrade vi vidare till Gina Tricot där jag hade tänkt köpa solglasögon men sen jag senaste provade dom hade dom nog mystiskt byggt om sig själva eller något :o För helt plötsligt var dom inte alls snygga längre och satt som en kamel utan ben på min näsa. Alltså, jag gillade inte läget alls så vi vandrade vidare.

Nästa stopp var Kungssalongen där Mumsen beställde Ta Ett Till Hål i Örat-tid. Det gillas att hon planerade in det (med lite hintar från min sida) på onsdag nästa vecka när jag ändå ska in till Kba. För då kan vi åka tillsammans in. Myyyyys :D

Sen fikade vi lite, vi lyckades få till det ordentligt med en sjukt läskig äpple-sak till Mumsen och en torr kärleksmuns till mig. Yay.. Ett ögonblick kändes det nästan som jag misstänker att vi skulle känt oss om Gato hade stukat foten och Raoul hade fått nageltrång. Ganska dåligt alltså.
Men vi lät oss inte nedslås av detta utan vi skuttade glatt vidare för att prova skor i all evighet. Vi hittade dom bekvämaste ballerina-skorna i världshistorien som nog kommer att bli köpta när det äntligen blir vår. (om det nu någonsin blir det :>)

Efter bad i ett hav av skor skulle vi bara snabbt springa in på BikBok innan vi skulle gå till torget. Och vad hände där då? Jo, det var rea :D
Så vi hittade sånt där trevligt som "2 linnen för 99;-". Inte helt fel det. Så vi körde på med linnena.
Hittade bilder av det på bikboks hemsida, dock inte i rätt färg, men vem bryr sig, inte jag iaf 8D


Båda tog ett svart-randigt linne och sen så tog jag ett orange och Mumsen ett turkos-blått :)



Nu har jag vart hemma och lekt caballo ett tag. Dog lite över att det inte fanns någon mat överhuvudtaget någonstans och ett stycke papps minsann inte tänkte laga middag. Menmen, påhittig och kreativ som jag är så åt jag en näve mandlar, drack den absolut sista mjölken och knaprade i mig lite Special K.
Finfin middag det.

:DD


Hohoh, längsta inläget i världshistorien. Nu tänker jag inte skriva mer.

HeHeeeeeejjjj 8D

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0