Snart Zumba-Time.

God Eftermiddag amigos :>

Nu är jag tillbaka i biblioteket, har precis pluggat massa spanska och nu ska jag bara vänta på att Mumsen slutar så ska vi hem till henne sen.
Jag känner mig faktiskt ganska duktig, jag har kopierat sidor i spanskaboken så att jag kan stryka under det jag inte kan, och sen så har jag skrivit alla glosor och sen när jag kommer hem så ska jag lyssna på alla kapitel på en CD vi får med boken :)

För er som inte fattar varför jag pluggar så mycket, jag har prov imorgon. Och jag vill få braBraBRA på det för att jag inte har jobbat så bra på lektionerna på sistone ^^
Vill liksom inte sänka mig men då gäller det att kamma hem ett MVG på det här provet med. Så att hon tycker jag är så duktig att hon glömmer att jag inte har jobbat på lektionerna :D

Förutom att plugga spanska har jag hunnit äta lite mandlar som jag tog med mig i en påse hemifrån. Jag blev så mätt på det igår att jag tänkte att det skulle funka som ett bra mellanmål :)
Och det gjorde det också märker jag. För jag kan typ inte fokusera på saker ordentligt när jag är hungrig men det kan jag nu.
Alldeles utmärkt mellanmål minsann.


Nu ska jag nog snart dra mig ut till busshållplatsen, så ska jag möta Mums på bussen sen.
Hemma hos henne ska vi träna lite till hennes tränings-DVD:er och bli smala som aldrig förr. Efter det bär det väl av hemåt för mer spanska plugg misstänker jag. Om inte Mumsen skulle ha något annat i kikarn, men det tror jag inte :)


Buenas tardes kommpisarr 8D


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0