Tillbaka.

Hej igen.
Då var man tillbaka framför en dator i biblioteket :)
Nu har jag Naturkunskap och ska egentligen göra samma sak som på geografin. Men jag vet inte riktigt vad det var meningen att jag skulle göra då så det är rätt svårt att göra det nu med :)
Men Andreas är här nu i alla fall, så 2/3 av gruppen är närvarande 8)


När det var lunch förut hade alla mina kompisar helt plötsligt bara försvunnit och där stod jag helt ensam (och såg kool ut ofc) och visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen. Men så kommer en Näsa gående mot mig och erbjuder sig som den trevlighet hon är att hänga med mig till bamba :D

Det var mys, hann liksom prata lite med Näsigheten sådär mitt på en vanlig tråkig tisdag.
Glömde säga att Mumsen kom förbi och hälsade på mig när jag satt vid datorn förra gången. Så har hunnit med mys-prat med henne och Ellllzz också :)

Förresten på tal om alla vänner hit och dit, vi ska hem till Ellzzie-boy på torsdag och kolla film/Vampire Diares och äta B&J :DD Känns trevligt, har ju aldrig vart i Das Elzie-Ponk House innan.

Hoho, har typ inget alls mer att skriva och nu kom Mumsen och Ellis och leker med mig igen :D
Så tjingeling badring, en annan tänker sticka huvudet i en gryta och leka häst.

Adios!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0