Tjingeling Från Bibblan

Hola chicos :)
Här står jag på biblioteket och är as tuff. Jag skulle egenltligen kolla efter en It-girl bok men det var massa tjejer som fick för sig att det var jätte bra att ligga precis framför den hyllan så jag vågade inte gå dit 8]

Jag är helt sjukt trött så det känns som att att jag nog kommer däcka ihop på mina makaroner sen på konsten. Farliga grejer det, då det finns limpistoler med i bilden också.


Men tjängalong, nu tänker jag smyga iväg och kolla om dom där tjejerna fortfarande håller till på golvet ( önska mig lycka till, riskfyllt uppdrag det här, en hade blått hår :o)


:D

Kommentarer
Postat av: ' MUMSIG

det var en på intagningsprovet till teater-saken som hade blått hår 8) hon kanske gillar... böcker också

2010-03-10 @ 19:13:58
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0