Uppäten.

Höhöh, att ha en valp innebär att man blir av med kroppsdelar. Jag återvände just till datorn från köket där jag blev biten i händerna, armarna, näsan och ena örat. Fast det är faktiskt nästan mysigt, iaf innan hon börjar bita hårt :)
Sen hade jag precis ätit lite gurka så hon försökte slicka mig i munnen. Detta var dock inget jag tillät 8]
I alla fall, anledningen till att jag bloggar igen är för att jag kom på att i ett tidigare inlägg har jag sagt att jag kanske skulle byta design på bloggen nu i helgen. Men tyvärr så blir det inget med det för att jag... är för kool :D
Nä, men jag orkar faktiskt inte hålla på, har ingen inspiration just nu.
Så ni (ja ni är faktiskt en del, hade hela 8 besökare idag, och 11 i fredags!) får helt enkelt vänta lite till. Jag vet inte när det blir av men nån gång inom en snart framtid, för jag är rätt så, ganska, väldigt missnöjd med min header för tillfället (:
Nästan så jag funderar på att använda någon gammal under tiden medans jag gör en ny.
Tror nog faktiskt att jag gör så, eller så tar jag nån jag har gjort innan men som inte har varit tillräckligt bra för att få vara med ^^ Vad som helst är bättre än det jag har nu.
Hoho, fan vad fail att jag ens gjorde den jag har nu?
Jag är tönt :D
Men tjinge, MOT BLOGG-BILDS-ARKIVET!

Kommentarer
Postat av: Sowp.

WoW, här hade man en liten liten förhoppning om att FoliH kanske hade uppdaterat lite grann, så att man iallafall hade 1 inlägg att gotta sig med. Men så när man klickar in på bloggen så väntar där 3 långa inlägg! Man blir ju nästan lite tårögd (:



MaggeTheMagg är koolast som biter dig. Det var jag som sa åt henne.

2010-03-14 @ 19:20:36
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0