Det är fredag idag.

Åh, hej minsann.

Jag har precis slutat samhällskunskapen som jag ägnade åt att jämföra massa statisktik och saker mellan länder för att se vad det är för skillnad på lite olika statsskick.
Åh så kul.


Igår var jag hemma hos Mumsen och kollade på Linas Kvällsbok. Jag har precis läst både ettan och tvåan och tyckte dom var rätt bra, men filmen förstörde allt. Den var typ as kass och alla hade världens töntigaste dialekter :>
Men det var rätt mys att ligga i Mumsens säng och klaga påhur kassa alla var, roooligt minsann :)


Idag skulle vi kanske ha åkt hem till Mumma igen och Ellis skulle hängt på men vi bestämde att såna aktiviteter är på tok för ansträngande :) Istället har jag planerat att läsa Harry Potter and the Order of the Phoenix tills jag somnar i soffan. Åh, mys :G
En annan har ju inte varit hemma på kvällen och sen fått sova ut dagen efter på ca 4 veckor. Jäää.

Det låter nästan som att jag har ett liv? 
Nej, nej, nej ni behöver inte oroa er.
Att ha ett liv är inget jag har tid med 8)


Tjingeling badring, nu äre dags för lunch kanske 8D 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0