Det jag är bäst på.

HeHej (:
Gissa vem som vaxade sina ben för första gången förut? (:
 
Det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra men det var ju inte sjukt skönt heller. Det tog inte bort allt hår så efteråt fick jag raka bort det sista som vanligt.
Så kool är jag 8)

Benen blev rätt röda och prickiga men det ska ju tydligen försvinna efter nån dag så det är luuuugggnnnt 8D

När benen var klara satte jag mig på sängen och fick lite små ångest över att jag ska byta ut den imorgon. Jag är väl inte den som är mest förtjust i förändringar om man säger så.
Sängen jag sover i nu har jag haft sen jag var 3 år och det var pappa som byggde den. Jag vill ha kvar den FÖRALLTID men inte sova i den, den kan stå nån annanstans (:

Förresten, jag känner att bildregn är mitt kall här i livet. Helt enkelt underbart :>
Åh, i 13 ½ år har jag sovit i den här <3

Hoho, det blir stökigt när man byter säng.

Det var verkligen jätte svårt att ta en bild som visade hur röda mina
ben blev, jag failade ganska stort.
Fast jag är rätt stolt över att jag vågar lägga upp bilderna då jag hatar
mina ben 8)

Hej :>

MysMysMysMysMysMys


Nu ska jag äta en macka och fortsätta vara skitkool :)

Tjinge :G

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0