Dumma Makaroner

God kväll töntar.

Åh, det är bara att inse, jag kommer inte hinna klart med min pasta-skulptur av kulturhuset Fyren till i övermorgon. Limmet är slut och jag har bara böjda makaroner kvar att jobba med. Jippi.

Jag vet inte vad jag ska göra, det ska vara klart på onsdag och det är faktiskt helt fysiskt omöjligt för mig att bygga fram lite lim och värpa några raka makaroner.
Jag kan ju i och för sig gå ner till köket och stjäla lite makaroner i något skåp. Men limmet, var ska jag hitta det? Tills imorgon på MORGONEN, om det hade vart till kvällen hade ju pappa kunnat köpa, men nu är det så att det bara är på morgonen jag har tid att limma.

Någon som har några limpistols-patroner i bakfickan kanske?
Om du har det kan du ju alltid telepatera dom till mig.
Tack.


Nu ska jag duscha och läsa Harry Potter.
Samtidigt.
Jag lovar.

Tjinge :>

Kommentarer
Postat av: eihsram.

Varför kan du inte göra det på dagen? Vi är ju lediga? eller.. har du.. ETT LIV!? :^^

2010-05-18 @ 00:03:19
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0