FoHl kan själv!

Åh wow.


Fohl har lagat middag.
Fohl är duktig.
Fohl är mätt.

Visst är jag kool? Jag lagade middag till hela familjen idag (: Helt på eget bevåg, jag blev inte ens tillfrågad. Jag bara körde på, sådär impulsivt som det kan bli ibland.
Jag gjorde bacon-inlindade köttfärs-prylar med 3 ton sallad, minsann.
Så duktig är jag, bästa dottern ever 8)

När jag ändå var i farten tömde jag diskmaskinen också.
WOW, är det enda ord som kan beskriva hur kool jag är, kanske.


På en enda helg har jag...

...lärt mig att byta dammsugarpåse
...städat mitt rum
...dammsugit neder våningen
...tagit disken
...lagat mat


Nu ska jag ta det lugnt ett tag efter en så otroligt ansträngande weeeeeekend.

Tjängis :>

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0