Håltimme i tusen år.

Åh, nu sitter jag i biblioteket och "gör geografin". Min koncentrationsförmåga har fullständigt gått och gömt sig så jag kollar mest bloggar och sånt.

Matte Nationella imorse gick rikitgt bra så jag är glad :)
Provet var över 10.30 och sedan dess har jag haft rast, och den rasten kommer hålla i sig ända till klockan 14.00. Ganska lång håltimme, men jag överlever (:

Sen efter franskan ska jag ut och äta med Näsa Och Mumsen för att  Mumma fyller år! :)
Busigt värre. Såg grattis till henne eller dö :G

Nu är jag hungrig, tänker kolla med Matilda om hon känner för en sväng till bamba, kanske :G

Tjinge (:


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0