Koola Tjejen

Helloo :)

Igår var jag hemma hos Christian på kalas, det var jätte roligt :D
Det var jag, Christian, Bryce, Daniel och Daniels tyska kompis David. Vi åt mat och cupcakes och kastade pingisbollar i varandras dricka och massa annat. Det var trevligt (:

Innan jag stack dit hann jag också hänga i skogen med Noss, vi tog massa kort, filmade 7382391 grodyngel och sprang lite :)
Jag laddar nog upp lite bilder från det snart, kanske idag, kanske imorgon, kanske inte.

Idag blir det en mindre trevlig eftermiddag och kväll, jag ska skriva ett informativt tal och en samhällsuppgift. Men som tur är vet jag att vi har glass i frysen :G
Jag tänker köra på med mitt eget übergoda recept för glass à la perfektion, man lägger först O'boy-pulver på glassen och sen hackade mandlar och hasselnötter :G
SSSSSSUUUUPERGOTT 8D

Tjiiing (:

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Och vem var det som sa att man skulle lägga Oboy-pulver på glass minsann? pfft! en äkta norrlänning såklart, alla norrlänningar kan perfekta glassrecept, det är glass á la norrlänning som få :G

2010-05-30 @ 22:31:57
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: mes-mums.

Åh, din mamma är en äkta norrlänning och gillar det :G

2010-05-31 @ 17:35:16
URL: http://båtarpåbete.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0