Nästan

Häällooow 8)


Idag försöker jag vara duktig, författningen ska in imorgon så jag försöker skriva för fulla muggar. Samtidigt som jag städar datorn, rensar bland mappar och tar bort saker jag inte vill ha.
Det är mycket roligare att organisera bland alla mina bilder än att skriva en uppsats dock, vilket gör att det är mapparna jag lägger mest tid på..
Men som sagt, jag försöker i alla fall få ihop min författning.

Jag försökte lite igår med men då funkade det inte alls, inte i fredags heller.
Det kommer upp så mycket annat mycket roligare hela tiden, som att jag igår bara var tvungen att läsa lite i Harry Potter och sen kolla på TV och äta jordnötter.
Jag var TVUNGEN.
Jag lovar..


Men eftersom den ju ska in imorgon känns det som att jag nog får försöka koncentrera mig lite och faktiskt skriva. Jag tänker jobba som en get på LSD typ.
Säger jag samtidigt som jag bloggar istället för att jobba..


Nä, nu äre allvar minsann.
Nu ska jag jobba och vara duktigaste FoHligheten i hela stan 8)

Tjängis, töntar :D

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0