NattNattNattNattNatt

Helloooo :)

Nu har jag precis gjort en ny header! Waaaooow.
Mitt internet slutade funka förut så då tänkte jag att jag lika gärna kunde öppna Photoshop. Minsann.
Så på den fronten var det okej att inte ha något internet, jag hade ju ändå något att göra :)
Men det var inte så himla kul att inga av mina profil-ändringar på facebook sparades eller att jag inte kunde fortsätta prata med Mumsen på MSN :<
Menmen, jag överlever. Och vet ni vad! Jag och mammsen ska till IKEA imorgon och kolla efter en ny säng till mig :D Jag har velat ha en bredare och bekvämare säng i all evighet och nu äntligen blir det av :>
En 1.20 säng är det jag vill ha istället för min nuvarande 90 säng.
Sen blir det väl lite nya lakan och sånt också så att det passar el säng :)
watch out Kållered säger jag bara! Here comes Fohlighet unt el mammsing!
Visst är det det härligaste när jag blandar inte lite engelska, tyska och spanska en secreto i mina meningar? Sí?
Ah, claro 8D
En annan planerar nu att dra sig rakt upp genom taket där sängen finns :)
Åh, jag undrar om ni fattar vad jag menar (:
Tjäääng 8)

Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: Åh, att missbruka klick-funktionen är det bästa jag vet (:



Tack-tack-tack bästis 8D

2010-05-08 @ 10:55:54
URL: http://entrevista.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0