På Befallning

Åh, häj :G

Jag blev just klar med mitt informativa tal om Harry Potter och belv uppmanad av Näsis att blogga medans hon duschar (:
Jag tänkte att visst, visst, det kan jag väl göra. Man vill ju inte bli slagen imorn i skolan liksom.

Egentligen har jag inte tid att blogga för jag har en samhällsuppgisft att ta tag i, men den är inte roligt så jag bloggar ändå :D


Jag hade planerat att lägga upp bilderna från skogen med noss och bilder jag tog på min glass jag åt igår, men jag kan inte hitta kamerasladden.
Senaste jag såg den låg den bakom datorn, men där är den minsann inte längre.
Om du skulle se en vit kamerasladd från Canon under din säng eller så, så kan du väl säga till mig?
Eftersom den har sprungit iväg från mig kan det tänkas att den har ben. Kolla efter det.

Tjingis (:

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0