PartyTår

Tre frågor om förhållanden

Är du singel? - Ohja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  Naej, kanske lite :>
Hur många har du varit kär i? - 2 eller 3 kanske


Tio frågor om dig själv

Namn? - Fohlighet
När fyller du år? - 28 September
Några piercingar? - Naej, 4 hål i öronen bara
Vad har du på dig just nu? - Mysbrallz, tofflor och en sjukt stor T-shirt som jag skrev mitt namn på med grön målarfärg när jag målade om mitt rum för några år sen 8D 
Vilken årstid är bäst? - Vår eller Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna med Damon under sängen, eller i sängen eller var han nu tycker bäst om att vara i mitt rum (:
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är sådär allmänt kool.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Raoul, Gato och Drommis ofc.Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Ensam om jag ska någonstans dagen efter och annars tillsammans (:
 

9 frågor om idag

Vad har du gjort ? - Byggt barkbåtar och flyttat till Norrland
Vad ska du göra nu? - Vara kool som vanligt 8)
Har du gjort något dåligt idag?  Nä :)
Vad har du ätit idag? - Mackor, youghurt och hemmagjord pizza :G
Har du duschat idag? - Jäpp
Är du trött nu? - Nä, busig :)
Vad händer imon? - Skola :^^
Går du i skolan? -  Nej, absolut inte. Jag vägrar.
Har du varit i skolan idag? Ohja, skolan är som bäst på söndagar :D


FÖRHÅLLANDE

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Näj
Vem sov du senast bredvid? - Näsa? På golvet hos Mums misstänker jag :>
Har du varit tillsammans med någon som är otrogen? - Nä, inte vad jag vet
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 15 och 18
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Naej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Han ska se ut som Drommis :G

5 frågor om dina vänner

Vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Raoul!
Vem är snyggast av dina vänner? - Gato, utan tvekan
Vem är mest partyprisse? - Drommis, den lille bus-killen :>
Vem är den du helst har filmkväll med? -Stampe<3
Vem av dina vänner är sötast? - Du :G

10 Frågor om din familj/släkt

Vem står dig närmast? - Maggan 8)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ingen av dom direkt
Vem är farligast i din familj? - Kajsa *RAOW*
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag :G
Vem är coolast? - Jag, såklart?
Har ni något husdjur? - 4 hundar
Vem har du mest gemensamt med? - Pappsen
Vem står för underhållningen? - Jag 8D
Vem sover du oftast med? - Mig
Roligaste kvällen med familjen? - Hoho, vi är väl inte dom som umgås mest av alla, vi är mest.. där dom andra inte är 8D

ANNAT

Hur mår du just nu? -  Som en båt
Har du piercat dig? -  Nä
Är du hungrig nu? - Näj :)
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg.se, fohlietärdetkoolastesomfinns.se/seriöstdetkoolaste


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Nej jag går alltid naken.
Har du fler än 3 jeans? - Naken.
Har du fler än 5 tröjor? - N a k e n.

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Ibland, oftast inte.
Använder du wax? -  Nej
Använder du ögonskugga? - Nästan aldrig, har liksom lagt ner på sminkfronten lite grann.
Använder du kajal? - Vit innanför nedre fransraden ibland
Använder du hårspray? - Nej
Använder du volymspray? - Nej
Använder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Ja :>
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Jäpp
Använder du läppglans/läppstift? - Nej
Använder du brunkräm? - Nej
Använder du rouge? - Ohja
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar håret på benen varje dag.
Duschar du varje dag? - Nej, jag duschar aldrig :G
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej, oftare, minst en gång i timmen.


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0