Pryl

HeHej, just nu är jag på biblioteket och har precis lyssnat på lite föreläsase. Dom pratade om att studera och jobba utomlands, gav ossn tips och hemsidor och sånt trevligt :)

Egentligen mår jag rätt kasst och borde nog vara hemma. Jag har haft huvudvärk hela dagen och bestämde mig för att åka hem vid 12 idag efter att vi hade haft livskunskaps-föreläsningar. Men så skulle jag bara snabbt följa med Näsa och folk till kungsmässan, där stötte jag på Sofia som påminde mig om att vi ska på konst-möte idag.
Spännande möte men, SUUUCK, jag är sjuk, vill hem :(

Så nu när jag ändå väntade på mötet passade jag på att lyssna på folket från arbetsförmedlingen och från något som heter "Rasmus".

Möte om 10 minuter, tjingeling badring, hoppas jag mår bättre imorgon minsann :>

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: Så roligt, tack så jätte mycket! :D.

2010-05-06 @ 20:26:01
URL: http://byellen.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0