Stuuulen från Marshie

1. När grät du senast? - I torsdags minsann.

2. Har du lätt för att bli kär? - Kanske inte überkär på en gång, men jag är på tok för lättflörtad.

3. Vilken låt är bäst just nu? - Sex, Drugs & Drugs - Princess Superstar

4. Är du snål eller generös? - Åh, jag är snål, mest för att jag aldrig har några pengar att vara generös med :)

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel?
- Ingen av dom, kanske.

6. Vilken är din absoluta favorit godissort?
- Åh WOW, CHOKLAD

7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Jag är rätt öppen fast ändå inte.

8. Vad tar du med på en fest?
- En båt såklart.

9. Har du ett bra självförtroende? - Jo, ganska, men självkänsla är det sämre med.

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller.
- Mes, Såpa, Föl.

11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Om jag var en man skulle jag ligga med tjejer, kissa stående, skriva mitt namn i snö, försöka få en inblick i varför killar måste vara så macho med sina kompisar.

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse?
- Are you talking to me? Åh wow, prata med mig. Jag bits inte, även om killar gärna får göra det om dom råkar vara vampyrer. Jag gillar killar med bra humor, som är sig själv och som inte bryr sig om att jag är så überkool som jag är. För att få mig på fall är det viktigt med en trevlig sjukt positiv attityd. Jag har fått nog av negativa små pessimister som hatar mig om jag inte gör om dom vill. Jag gör precis vad jag själv känner för, okej? 

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut.
- Hmm, kan väl inte säga att jag har något emot Pete Wentz :>

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten?
- Fredrik Ljungman

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Åhh, mina planer existerar verkligen såhär ca 9 månader innan alla hjärtans dag -.-

16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus?
- Villa

17. När drack du alkohol senast? - Varje dag de senaste 16 ½ åren :)

18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony Ericson k770i

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - V-v-vääänner, bra böcker och godis :G

20. Bästa boken du läst?
- The Hunger Games, fast jag har läst så sjukt många bra böcker att jag egentligen inte riktigt kan bestämma mig :)

21. Nämn dina närmsta vänner.
- Mumsen, Noose, Ronja

22. Vad har du för planer för denna dagen? -Läxor och göra en ansiktsmask, funderar även på att vaxa benen.

23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar?
- Pluggar första året på Samhäll med inriktning språk och så jobbar jag som GT-försäljare 8) 
24. Hur många barn vill du ha? - 2 kanske

25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja.

26. Vilka länder har du besökt?
- Öh, sverige, danmark, polen, tyskland, england

27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg.
- Folk som inte kan ha fel, folk som tror att dom är något, bitchblickar, folk med alldeses för breda munnar

28. Brad Pitt eller Orlando Bloom?
- Bard Pitt, innan han skaffade gubb-looken på heltid.

29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Jag åker på spa i 3 dagar innan. Sedan går jag loss totalt och blir riktigt vild, klättrar i träd och dödar myggor m.m. Jag drar mig hem genom dimman (från alla rökmaskiner jag bär på) runt 8 på kvällen, helt utpumpad. Nästa dag vaknar jag omringad av tårtor utan något som helst minne av min första dag i skolan för 10 år sedan. Det känns som att mitt huvud ska sprängas så för att lindra det ber jag snällt mamma att ta bort foten därifrån.

30. Vilken datum fyller du år och vad är du för stjärntecken?
- 28 september, våg.

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Åh, mina idoler!!!!!

32. Film hemma eller bio?
- Åh, jag gillar både och :>

33. Vem fick du senast sms av? -  Mums

34. Vem ringde du sist? - Pappa

35. Hur är ditt humör just nu? - Icke läx-sugen, huvudvärk och aningens hungrig-

36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - En enda sak? Hmm, näsan eller magen tror jag. Eller rumpan. Eller mina vader..

37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Åh nej, jag håller inte på med såna aktiviteter minsann 8)

38. Är utseende viktigt för dig?
- En aning jaaa, det är ju utseendet man först lägger märke till, men sen vill man ju inte ha Det Snyggaste i Världen och personligheten är utbytt mot skräp :)

39. Hur många konserter har du varit på?
- Coldplay :G

40. Något du inte kan leva utan? - Bästisar (:

41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - Walk Away - Christina Aguilera

42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Öh, nej?

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då?
- Naaae, kanske?

44. Vad tycker du om adoption? - Jag adopterar allt som rör sig.

45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Som ett stycke Mums sa: "Så länge det håller sig inom lagliga gränser så.. go for it! :G"

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar?  Åh, wow, jag vill ändra massor.

47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - 8 ½ månad

48. Vilken är din favorit genre i filmer? - KOOOMEDIII! och Action-Thrillers :)

49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Din mamma.

50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Jag vet ALLT om Harry Potter. Jag är egentligen blond. Ibland när jag sitter vid TV:n inbillar jag mig att någon tänker skära mig under fötterna så jag måste dra upp dom under mig så att dom är skyddade.




På tal om ingenting..

Noss: *fullständigt vettskrämd* "FOHL! Dom går i trappor!!"

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0