Tillgänglig

Åh, nu ska vi avslöja lite privata saker här minsann.
Kanske får mer läsare om jag är sjukt intim liksom 8D
HAHAHAH, åh, jag är så töntig (:
Iaf så tänkte jag bara tala om att jag igår fick en sån där extrem ensamhets-känsla, liksom hej-jag-har-ingen-pojkvän-men-jag-vill-desperat-ha-en-NU-okej. En sån känsla som för mig brukar infinna sig under sommarhalvåret då jag hittills alltid lyckats ha pojkvänner på höst-vinter-vår men aldrig sommaren. Minsann.
Bara så ni vet, jag är in i det närmsta desperat.
Så om just DU skulle råka tycka om mig eller om du känner någon som tycker att jag nästan är helt okej så kan du ju alltid säga det till mig 8D
HAHAHAH, vad är chansen för det liksom?
Åh, visst är jag helt underbart kool 8)
Jag hoppas att ni i alla fall uppskattar min uppriktighet.
Dock är det här ganska failat då jag har en känsla av att det bara är ni, Noss och Mums som läser min blogg :)
Nu ska jag äta gås som luktar marmelad, tjinge (:

Kommentarer
Postat av: eihsram.

SV: Senast han skrev något, eller svarade på en kommentar var 8:e maj :^^ och inget annat har hänt heller, så nej, jag tror inte att han har varit inloggad faktiskt.



Lyckligt kär: "har inte rört sitt konto på tre veckor" (från cosmo)



:^^



Fast.. det vart bara en vecka sedan den 8:e. Han kanske bara har ett liv helt enkelt?

2010-05-15 @ 16:59:50
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: eihsram.

SV: Jo.. men känner och känner :^^



Men vad gör dom liksom? När dom har ett liv? Super är nog en rätt bra gissning skulle jag tro :^^ 8D



2010-05-15 @ 20:46:31
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0