Tisdag som aldrig förr.

God Afton Dromedarer :)
Här hänger jag med glasskålen i högsta hugg och väntar på Desperate Housewives.
Jag har precis kört lite hemma träning för att jag upptäckte att fettet hängde ut alldeles för mycket över mysbyx-kanten. Inte okej. Jag gjorde 150000 miljarder utfalls steg, 15 armhävningar (på knäna ofc) och så 50x3 sneda situps med det tyngsta i mitt rum som en vikt att hålla i händerna = sminkväskan såklart.
Så duktig har jag varit nu och som sagt då smög sig glasskålen fram :> Man klarar ju inte att träna utan lite glass efteråt.
Förut tog jag hål i örat förresten, och jag har tagit en bild på det! WOHO! Jag som aldrig orkar langa fram kameran :>
Är det bara jag eller är mina öron ludna?
Nu har jag 2 hål i mitt vänstra öra och 3 hål i det högra, så kool är jag 8)
Jag tog även en "jag-idag" bild, typ.. Fast egentligen såg jag inte riktigt ut såhär idag, jag hade en tjocktröja på mig också och inget smink runt ögonen :G.
Smink har jag nu bara för att jag testade olika stilar som jag kanske kan använda på Ronja på Studentbalen :>
Min nya BH ger alldeles för mycket push-up så jag fick redigera lite, därav det svarta molnet (:
Nu börjar Desperata :G
Hejdå (:

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0