Torsdag på en Fredag

Åh wow.

Precis som rubriken antyder tänker jag langa info om vad jag hade för mig igår, minsann :)


Det var lek hos Ellisen för hela slanten. Där på tredje våningen i lindome kunde man, runt 19.00 hitta MIG, Mumsen, Näsa, Hann-ee och såklart Ellzen själv.
Vi hade planerat att kolla på VD och dregla över Damon men vad gör TV6 då? Jo, dom bestämmer sig för att ISHOCKEY är bättre än Vampire Diaries (????????????!). Jag kan lova er att detta inte var något vi höll med om.
Efter att vi känt oss aningens aggressiva och besvikna blev det att vi kollade på American Pie - The Wedding istället och senare American Pie - Beta House.

Åh, jag ÄLSKAR American Pie <3

BILDREGN!
Eller aa, bild..skur? Jag har inte så många som är av "blogg-standard" :G


Sten-sparkande fötter + sten väntar på att bli hämtade.


Ha-ha-ha-hannnnnnaaa 8D


Noss hittade ett osynligt hopprep verkar det som :G


Ellz är.. redo för äventyr 8]


Mina vänner är KOOLAST, mmkay?


Kvällen avslutades med lite massage från Ellz (:
Åh, observera att bilden är så otroligt bra eftersom jag bara höll den över huvudet och hoppades på det bästa 8D



Denna soliga fredagskväll var tänkt att ägnas åt TV-spel med Ronja, men jag känner mig aningens stressad över.. allt och funderar på att istället limma lite makaroner eller så.
Men man vet ju aldrig?

HokeHoke, nu ska jag ta och kolla lite hårfärger minsann. Tror jag ska bli blond igen. Snart.

HeHej (: 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0