WowwwwwW

Hello Grabbar :)

Det har ju inte blivit något "seriöst" bloggande på ett tag, bara lite bilder nu de senaste dagarna. Ni har säkert saknat mig helt enormt mycket, eller hur? 8)

Just nu sitter jag i skolan och har geografi, så jag hänger på facebook och väntar på att det jag borde göra, görs av sig själv (: Jag fattar ändå inte riktigt vad det är vi håller på med.

Tänkte lägga upp en plan över min vecka, minsann. Bara för att se om jag har planerat in något vettigt liksom. Fat chance.

Måndag: Skola och sen kanske fika och kolla affärer med Mums, boka tid för att ta ett till hål i örat, plugga Antiken.
Tisdag: Skola, möjligtivis göra en läxa eller två.
Onsdag: Livskunskapsdag i skolan, möte om Konst-happening-flash-mob-pryl 16.00, konst.
Torsdag: Skola, plugga inför Muntligt kursprov i franska.
Fredag: Skola och sen kaaanske filmkväll med folk från konsten? Eller gymma/simma.
Lördag: Inget :D
Söndag: Inget igen, åh, att vara ledig är så otroligt mys :)


Nu ska jag satsa på att hitta min kompisar, Tjinge!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0