Ett Stycke Gårdag

Hola Guapas.

Nu är jag en säng rikare minsann :)
Eller egentligen inte riktigt, den levereras på tisdag.

Den är 1.20 bred och så fick jag en bäddmadrass 2 kuddar, en filt, nya lakan och lite sånt. Innan IKEA var vi i Mölndal på Ericsons Foto och mamma och Kalle köpte varsin systemkamera.
Så igår när vi kom hem lånade jag mammas kamera och tog kort på typ allt 8)


På kvällen åkte mamma och pappa på nån jägar-fest i sätila och Kalle skulle till Mingel så jag var ensam hela kvällen. Hur spenderar man kvällen bäst när man är ensam hemma då?
Jag städade.

Ohja, det är sånt man gillar. Jag städade hela mitt rum jätte noga och rensade i några lådor jag har under min säng. Jag hade 4 st innan men den nya sängen är lägre än den jag har nu så jag var tvungen att ta bort två av lådorna som var lite högre än dom andra.
Så där satt jag på mitt golv, försökte klämma ner saker från 4 lådor i 2 och kollade på Wild Kids :)

Och förresten, gissa vem som lärde sig att byta dammsugarpåsar igår?! 8D
Helt på egen hand dessutom, det enda jag behövde ringa och fråga mamma om var var vi förvarar våra dammsugarpåsar.
Och hur man öppnar dammsugaren.
Resten klarade jag själv *überstolt*


Bildregn från kvällen!
(As coola bilder, verkligen..)


Kajsaaaa :D


Nya lakan och filt + benen till min nya säng 8)


Hoho, mitt rum är inget jag vanligtvis visar bilder på.
Detta är dock innan jag städade 8)
(visst älskar ni att min bokhylla är turkos?)


Åh wow.



Och där får mina ljusstakar avsluta detta otroligt koola bildregn 8D


Tjinge, nu ska Fohlighet vara Det Duktigaste och skriva en författning och sen en ideologi (:

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0