Vampulven + Vräkan leker häst i en byrå-båt

Tjängis små grodor 8]

Sedan jag senast uppdaterade har jag...

...roat mig med Christian (Vräkan) på matten genom att måla smilysar och skriva "båt".
...fått Nossies London-bilder på ett USB.
...kopierat papper om Antiken.
...haft datakunskap.
...gått mot stationen med Christian, Anna och Sofia.
...hjälpt Christian att hitta ett par skor.
...köpt skor till mig själv.
...köpt sockar.
...köpt en BH och en tröja.
...köpt en ansiktsmask.
...suttit på pappas kontor och väntat på honom i 40 år (10 minuter).
...visat inköp för pappsen och mammsen.


Och nu, minsann, har jag just ätit och laddat över bilderna från USB-minnet till datorn :D

När jag kollar igenom dom skanar jag mitt långa, blonda/bruna hår så mycket att jag dör!
Blir nog blond igen till sommaren minsann 8)


Ja, jag vet, jag är det tuffaste i stan.


Jag och mina pojkvänner 8D (Jag saknar tiden då mina jeans inte såg ut som ost, alltså fulla med hål)


Det Bästa.


Jag är gladare än 3 fiskar :)


Smärre egotripp det där med 7000 bilder på mig (:

Alla bilder By Näsa


Hejdå koolingar :D


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0