Watch out, the Gottegris is let loose.

Åh, hej :G

Jag har just nu världens största skål med godis framför mig, detta bidrar till att jag känner mig ytterst nöjd och tillfreds med min tillvaro 8D
Jag lyssnar också på soundtracket till Hairspray, diskuterar viktigheter med Mumsen på msn och kollar facebook.
Allt utom att skriva min författning som ska in på måndag, hoho, dålig tjej :)

Jag orkade aldrig blogga i tisdags efter att jag hade fått min nya säng även om jag hade tänkt det. Jag är inte den som är mest förtjust i förändringar så jag fick väl en aning ångest där på kvällen.
Eller ja, en aning är väl en rätt stor underdrift måste jag säga.
Jag satt i soffan och var på gränsen till tårar, jag vägrade gå och lägga mig och försökte tvinga pappa att bygga ihop min gamla säng och bära upp den på mitt rum igen.
Han sa nej.

Kanske för att han inte ville gå igenom allt krångel igen som uppkom när vi skulle få ner min gamla säng och få upp den nya.
Vår trapp var alldeles för smal för att få upp den nya sängen, så vi fick göra vissa justeringar. 

Vi har en trapp som ser ut såhär ungefär:


Jag är mästare i paint.

I alla fall så om ni förstår min ritning så har vi liksom pelare runt själva trappan där man går. 
De pelarna fick pappa skruva loss för att sängen skulle gå upp. På pelarna sitter det också hyllor, dom fick åka med ner minsann. Så det blev en himla massa skruvande och flyttande av träbitar och moppehjälmar och annat trevligt vi förvarar i hallen. 

Jag stog i trappen och puttade, pappa stog nedanför och tryckte och ovanför stog kalle och drog för fulla muggar. Efter att vi hade kört in sängen på toan och sedan backat bakåt in i kalles rum lyckades vi tillslut fickparkera den i mitt rum.  


Så, minsann, här sover jag nu:








Nu när ångesten har gått över inser jag att den här sängen är det bästa ever. Så wünderbart bekväm 8)


Jag ska uppdatera lite senare igen om vad jag hittade på igår, jag ska bara ladda kameran först så att jag kan ladda över bilder till datorn (:


Tjängis :G


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0