Åh, party party.

Åh, här sitter jag med 3 kilometer kajal runt ögnen och nitar på både armarna och runt midjan. Ja, hur kommer detta sig kanske man undrar?
Jo, det råkar vara så att det är halloween-fest idag för alla estet-tvåor från Aranäs och alla esteter får ha med sig vänner. Jag är en vän.

Så om typ... ett tag ska vi iväg och roa oss, jag, Mumma, Herr Mummas Pojkvän och Nose-ee :)
Jag ska föreställa vara emo, Mummis och Hampus är vamyrer och Noss är trollkarl med hög hatt och hela grejen.
Mm, vi gillar't :G

Näe, nu ska jag se hur det går med kajalmålandet i andra änden av rummet.


Tjingis.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0