Fohl försöker vara EMO.

Tjingeling grabbar, jag tänkte att jag kunde visa upp hur jag såg ut i onsdags.

Såhär såg det ut:

Jag har photoshoppat den , som ni säkert ser, för att ljuset var rätt dåligt innan och för att min hy var helt värdelös. Men annars ser det ut som jag gjorde i onsdags kväll. 
Fast precis efter att jag hade tagit bilden lade jag på lite svart ögonskugga på kajalen också.
(tröjan och armbanden är lånade ur Mummas garderob)

Här var hemma hos mig innan jag hade åkt till Mummis och fixat sminket:

Jag upptäckte just att luggen ser ut att vara åt andra hållet här, men det är bara för att den övre bilden är tagen i spegeln (:
(Också denna bild är phs:ad för att ni ska slippa se mina härliga finnar, det är ju ändå håret jag vill visa)


Bara så att ni vet så jobbade jag HÅRT med den där luggen, som ni kan se på bilderna nedan så är vägen över pannan inte den väg som min lugg vanligtvis vill vandra på.
Men med mycket jobb (och förvånansvärt lite spray) stannande den där.


Min lugg tycker bäst om att vara.. lite överallt, eller bakom örat.


(Min gosigaste gris-tröja är såklart på)


Kommentarer
Postat av: R

Jag saknar att ha svart hår och sminka mig hysteriskt mycket. Good times liksom

2010-11-06 @ 11:36:12

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0