Hög Gök Bög Hök

Harry Potter var helt underbar. Verkligen as bra! :D
Jag vill se den typ femhundratrettiotvå gånger till!

Idag har jag förresten bakat kladdkaka efter eget påhittat recept med apelsin och krossade pepparkakor i, den smakar jul och vinter och mysighet och... kladdkaka.
GottGottGottGott.
(Nej, jag har inte längre godisförbud på helger. Dock gäller det fortfarande på veckorna.)


Och för att tala om något helt annat; här är en bild på mina bäääästisar och mig, bara för att jag tycker om dom så mycket. (Noss gillar att se ut som en fisk, mmkay?)

Alla tre ser aningens trötta ut, men så är det om man stannar uppe äääända till klockan TIO och kollar film!


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0