Kockar som rockar

Jag kan inte riktigt hålla mig borta från julen, även om det är ett tag kvar. Just nu har jag grejat med lite julkort och sånt, men vi har slut på lim så det är aningens svårt.
Jag har även gjort "julkort" i photoshop, fast dom blev inte så suuuper juliga utan mest vanluga bilder med "God Jul" på (:

Här är ett:



Jag har förresten varit godis-fri i 15 dagar idag (:
Fast när jag säger godis så menar jag bara godis. Jag har ätit 2 digestivekex (som ni redan vet), 5 pepparkakor och druckit 2 ½ glas cola. 

Men nu har jag klarat 2 helger helt utan godis, nästa helg kanske jag äter liite godis. Jag behövde bara ha det super strikt ett tag så att jag "lär mig" att inte fuska sen :G
Fast yeah right att det här kommer hålla i sig, det är ju jul snart.
Godis-uppehåll över jul är ju typ olagligt.

Så tuff är jag 8D

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0