Att färga eller inte färga, det är frågan.

Åh, jag är så fruktansvärt sugen på att färga håret.
Jag och Mummis har precis bestämt att jag ska färga hennes hår imorgon och det gör mig sjuuuukt pepp på att färga mitt eget. Men då kommer man till det eviga problemet; vilken färg?

Jag har absolut ingen aning om vad jag vill hitta på, men jag funderar på mörkare igen, men jag kommer ändå bara försöka få det blont igen efter ett tag, så varför ens färga det? Åh. jag får ryck på hela grejen.

Om jag färgar det riktigt mörkt igen funderar jag på samma nyans som jag hade i slutet av nian, såhär såg det ut:



Men jag vet inte. Mitt liv är så svårt.


Åh.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0