Stulad från Mummis, så att säga.

Vad blir ditt namn baklänges? Aif.

Platt eller lockigt hår? Inte platt, inte lockigt, mer mitt emellan.

Är du kär i någon? Näe, minsann.

Vad gör du när det regnar? Idag cyklade jag. Vanligtvis gömmer jag huvudknoppen under taket här hemma eller hos någon bästis.

Har en dröm gått i uppfyllelse? Inatt drömde jag att jag stod i mitt badrum och borstade tänderna medans jag kollade på en kille när han pratade med tigrar i min brors rum. Jag tror inte att det kommer inträffa på riktigt, tyvärr.

Vad har du för startsida på internet? Google.com

Vem ringde du senast? Åh, ingen aning, pappsen kanske?

Har du haft vattenkoppor? Jag visade stolt upp mina ”ärr” på magen för alla på dagis.

Vilken mobilsingnal? Maroon 5 – Harder To Breathe, men det hör man aldrig.

Första sporten du gick i? Jag väntar fortfarande på att den ska dyka upp.

Vad längtar du mest till just nu? Till min födelsedags-tjejmiddag på lördag :H

Hur gammal har du tänkt bli? Lagom.


Kan du gå ner i spagat? HAHAHAHA, min vighet existerar inte.

Vad är du mest rädd för i hela världen? Dig.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Eh, vem gör INTE det??

Röd, grön, blå eller gul mjölk? Grönt paket, vit mjölk.

Vad har du för färg på ditt påslakan? Vitt med små gröna ringar på.

Sommar eller snö? Jag gillar båda måste jag säga, helst inte samtidigt dock.

Tänt eller släckt när du ska sova? Så släckt det bara kan bli. Det ska vara KOLSVART, okej?

Godaste drickan till frukost? Mjölk, såååklaaart.

Vem kramade du senast? M-m-maaaammsen.

Duscha eller bada? Dusch.

Kan du ditt mobilnr utantill? Ja. Jag är rätt bra på att minnas telefonnummer, minsann. *skryyyyyyyter*

Hur tar du dig till skolan? Med mitt härliga papper (pappa) eller buss ibland.

Vem vare senaste som fick dig att skratta? Härlighets-bästisen Mummas blogg :H


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0