Onsdagheter!

Hallå grabbs!
Idag har jag varit nästan äckligt produktiv. Jag gick upp vid halv 8 och har hunnit med hur mycket som helst sen dess.
Jag har varit ute med hundarna i två omgångar, tvättat tvätten jag inte orkade fixa igår, fixat disken, dammsugit hela huset, vattnat gräsmattan åt kalle, hängt upp tvätt, bytt lakan och just nu äter jag lunch.

Idag har jag alltså gjort mer än jag gjort på hela lovet innan.

Om ett tag ska jag och Noss på grillkväll hos min kompis Joel, det blir säkert übermys. Vi ska åka in till Kba nån gång vid 15 och handla lite mat och dricka och sånt och sen försöka hitta hem till Joel. Jag har aldrig varit hos honom förut så jag hoppas att GPS-guden eller Lokalsinnes-guden vill komma och bo i mitt huvud en stund.

Nä, nu ska jag ta och käka upp min mat och sen klä på mig och sånt ansträngande.


Fohl och Noss 14 år och askoola:





Update: Bitch Noss.

Kommentarer
Postat av: Nosshörning

Fohl. Ta bort den översta.

2011-04-21 @ 10:18:27

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0