Spetsigt och Rosa.

Hallå vänner, idag är det skärtorsdag, har ni skurit någon/något eller målat något skärt/rosa?
Inte det? SKÄRp till er!

Jag är så rolig!
Aa, fast nä.

Igår hade vi det jätte trevligt förresten. Vi lyckades hitta hem till Joels supermysiga gula hus där vi träffade massa folk. Hur många kan vi ha varit? 20 st kanske? Jag kände i alla fall ingen sen innan så det var roligt att prata med lite nya människor.
Jag och Noss pratade (skrattade) mest med två tjejer som hette Rebecka och Linnea och vi delade även vår mat med dem. Suuuuupermys. :)


Linnea och Rebecka 


Nossisen!


Killar som grillar (FoHl gillar rim och att alla som hette Nicklas hade keps)


Hej Joel


Korv med bröd (Inte riktigt korvbröd, men vem bryyyyyyyyyyr siiiiiiiiiiiig? Jag kanske? Nej.)


Just nu sitter jag och pluggar, typ, jag har lyckats göra klart en enda grej på 2 timmar. Men jag ska minsann försöka hinna klart med lite till innan mamma kommer hem från jobbet, då ska vi åka in till Kba och fixa abbonemang till min nya telefon (:

Tjenixen!


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0