Tisdag mitt på påsklovet.

Jag blev tillsagd av Noss att jag bloggar för lite och borde blogga idag.
Så då gör jag väl det, fast jag egentligen inte känner för det.

Idag var jag och Noss på ett ganska misslyckat äventyr/picknick/upptäcksfärd i skogen. 
Det blåste massor och ställena vi "upptäckte" var inte fina. Attans.


Nossie hittade en pinne som hade lite intima stunder med ett träd.
Samma pinne användes också för att dubba mig till "Get med lök i BH:n" och "Orm utan händer".


Vi skådade den sjunde fågelholken.


Vi upptäckte träd.


Vi blickade ut över ängar och vidsträckta fält.


Vi besteg höga berg.



Vi kikade på våra C-vitamin-tabletter när de brusade i vattnet.


Vi vandrade tillbaka mot civilisationen och kände doften av hästbajs.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0