Torsdagsbestyr

Åh, jag är så busig, jag har letat efter trevliga snickarbyxor/shorts sjukt länge och nu har jag äntligen ett par!
Lite ljusare och större än jag planerade men jaja :G


Sjukt snygg bild med camen i köket,verkligen, och mammsen fick klicka för att jag själv inte nådde till datorn. Och så var jag tvungen att hålla i mig för att inte ramla (Jag står på tå). Tuff tjej.

Då kanske ni undrar var jag köpte den här och vad den kostade och såna saker som riktiga modebloggerskor som jag brukar skriva om. 
Jag kan säga såhär, priset var helt i min smak. Den var nämligen gratis. Eftersom jag hittade den i mammas garderob.

Åh, jag gillar den :G


Förresten, imorgon tänker jag köpa en Sony Ericsson Xperia Arc, bara så ni vet. Det är typ helt sjukt spännande att byta telefon när man har haft sin gamla i över 3 år :H



Tjings!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men borde det inte vara typ leveranstid på den då det är så många som vill ha den?

2011-04-14 @ 22:12:56
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0