Ah, claro.

Sådär ja, nu trooooor jag att jag är klar. Typ. Jag får se om jag ändrar något mer någon annan gång.
Det är såå skönt att äntligen vara av med all reklam, jag har egentligen velat ta bort annonserna länge, men har varit för lat för att faktiskt göra det.
Men nu är dom borta i alla fall. Man tjänade ju nästan inget på dom ändå.
Jag hade tänkt ta en bild av bloggen med den gamla designen och lägga upp i det här inlägget som jämförelse. Men jag glömde såklart ta en bild, så jag får helt enkelt strunta i det.


Här är i alla fall den gamla headern:




Nu när designen är klar är frågan - Vad ska jag göra nu? Fixa mat eller spela sims?

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0