När jag ändå är igång.

Åh, jag kollade gamla inlägg på Mummas blogg för att jag skulle komma ihåg något som vi gjorde någon gång, men då stötte jag på massa underhållande fråge-grejer och glömde alldeles bort vad jag kollade efter så nu tänker jag svara på en sån där frågesak. Åhhåhåhåååå så spännande!

Vad blir ditt namn baklänges? Aif.

Platt eller lockigt hår? Inte platt, inte lockigt, mest vågigt liksom.

Är du kär i någon? Nä, och det passar mig alldeles utmärkt för tillfället. 

Vad gör du när det regnar? Oftast hamnar jag väl med näsan i någon bok skulle jag tro.

Har en dröm gått i uppfyllese? Om jag tänker på vad jag brukar drömma så vill jag nog inte att det ska gå i uppfyllelse. I natt drömde jag att folk från min gamla klass i nian satt nyduschade på min trapp medans jag talade om för dem att trappen luktade som mitt favoritte (Blue Fruits om ni undrar). Inte heller mina dagdrömmar går i uppfyllelse, även om det hade varit helt okej om dom gjorde det. Ibland.

Vad har du för startsida på internet? Google tror jag, eller något.

Vem ringde du senast? Åh, jag minns inte, Mumma kanske?

Har du haft vattenkoppor? Jäpp.

Vilken mobilsingnal? LOK - LOK står när dom andra faller.

Första sporten du gick i? Har inte inträffat än.

Vad längtar du mest till just nu? Ingenting direkt, visst är jag sorglig?

Hur gammal har du tänkt bli? Äldre.

Kan du gå ner i spagat? HAHAHA! Nej.

Vad är du mest rädd för i hela världen? Åh, jag vet inte, jag har aldrig direkt någon anledning att vara rädd. Men jag är mörkrädd, rädd för robotar, tror att något ska ta tag i mina fötter när jag går och lägger mig och vill inte vara ute om det är fullmåne. När jag tänker efter är jag rädd rätt ofta, fast alltid på kvällen så det går över när jag somnar.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Var tror du jag hittade mitt müsli-recept?

Röd, grön, blå eller gul mjölk? Så länge den är ekologisk är jag glad. Fast jag föredrar vit.

Vad har du för färg på ditt påslakan? Ingen alls för tillfället, lakanbyte är i full gång.

Sommar eller snö? Borde det inte vara sommar eller vinter? Eller.. nej?

Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt och nerdraget överallt, jag kan inte sova ordentligt om det är ljust. (Funkar fint med min mörkerrädsla, eh.)

Godaste drickan till frukost? Mjölk, por supuesto.

Vem kramade du senast? Pappsen.

Duscha eller bada? Jag har inget badkar så jag är inte så erfaren på den avdelningen. Dusch tack.

Kan du ditt mobilnr utantill? Ohyes, jag är ju kool.

Hur tar du dig till skolan? Buss eller bil med far.

Vem vare senaste som fick dej att skratta? Min far tror jag, han sa något kul när vi kollade på Matrix igår. Fast jag fejk-skrattade imorse när någon jag sålde till sa något tråkigt.

Vad ska du göra nu? Vänta på mat och smsa mina bästisar :G




Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0