Ny design... okejdå.

Okej, idag tänker jag ändra min design. Jag håller på och fixar en header och grejar i stilmallen just nu.

Så jag antar att det kommer bli lite stökigt på bloggen en stund. Och ni älskar det. 

Men nä minsann, nu ska jag återgå till mitt arbete, att fucka upp alla html-grejer, och sen får vi se hur det blir.

Medans ni väntar på den nya designen tänker jag vara snällare än en häst med hanskar och ge er något att göra. Jag vill ju inte att ni ska bli alldeles uttråkade i er väntan. Så under tiden jag grejar kan ni kika på den här super najsiga bilden av mina bästaste bästaste bästisar, bara för att dom är så sjuk loikkiga (internt uttryck):



Tjings!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0