Rubrikkkkkeeeeeeeehhhh...?

Hallå där vänner och annat slemmigt!
Har ni märkt hur sjukt mycket det blåser idag? Jag höll på att dö inatt för att mina rullgardiner fladdrade så mycket att jag inte kunde sova. Och det var helt omöjligt för mig att lämna sängen och stänga fönstrena. 

Nu har jag varit upp ett tag (och ätit frukost och stängt fönster-töntarna) och nu är jag tillbaka i sängen och gosar med datorn. Jag har känt mig lite sådär kreativ i några dagar och det har kommit smygande mer och mer så nu har jag beslutat att jag ska skriva något, typ en dikt eller novell eller en bok eller så.

Det känns sjukt härligt att det som har gett mig inspiration är... eh... Sims.
Jag. Spelar. INTE. För. Mycket. Sims.
Jag och Mumsighets Ministern spelade inte alls hela dagen igår. Nej. Vi satt inte alls klistrade vid våra datorer i över sju timmar. Nej.

Vi gjorde faktiskt MASSA annat, kolla här:


Vi spelade fotboll.


Vi upptäckte nya platser.


Vi tog vänskapen ett steg längre.


Vi försökte oss på modellyrket.

Ja, som ni förstår så spelade vi inte alls Sims hela dagen.

Äh, tjings!

Kommentarer
Postat av: löasdkas

Åhåhåhå! Tuffaste bilderna i världshistorien :G

2011-08-10 @ 13:46:28
URL: http://entrevista.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0