Torsdag som aldrig förr!

Idag är mitt liv mycket spännande. Jag ska följa med mamma och hjälpa henne med en problemhund (Mamma är Problemhundskonsult). Jag måste påpeka att detta är det mest spännande jag kommer att göra i hela mitt liv.
Jag ska öppna en dörr, gå in och sen stå där. SÅ spännande.
Sen ska jag sätta mig i bilen och läsa tills mamma är klar och då ska vi åka och handla.

Åh, jag kommer ha det så roligt idag att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Man blir ju alldeles till sig i cykelhjälmen.


Fast först ska jag kika runt på internätet och se vad för högtalarsystem jag ska önska mig i 18-års present :))))))))))))))))))))))))))))))))


Eller så kollar jag lite memes istället, man har ju ett liv liksom. Eh.





Adjö!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0