Aktiviteter och sånt.

Tanken var att jag skulle börja blogga "på riktigt" igen och uppdatera om allt spännande jag hittar på (ingenting alls egentligen). Men jag orkar inte. Typ. 
Men jag ska försöka! En gång i tiden var ju bloggen nästan rolig att skriva på och jag uppdaterade varje dag, fast jag antar att jag hade mer fantasi och mindre liv då. Eller mer liv kanske, mer att skriva om liksom.

Jag ska i alla fall försöka blogga mer, och uppdatera om min überspännande vardag, för ni bryr er.

- I torsdags gick jag in och ut genom en dörr några gånger, läste ut en trevlig bok, köpte naturgodis och kollade på film med pappa.

- I fredags gjorde jag hemmagjord müsli, lyssnade på Trazan & Banarne med mamma, fikade/shoppade/var kool med Mumsighetingen i Kungsbacka, epilerade halva högerbenet och dog av smärta, åt a-fil och kollade på film med pappa (igen)(vi gör det typ varje kväll/natt)(om vi inte kollar vad Bear Grylls har för sig i Extrem Överlevnad).

- Idag jobbade jag fast jag egentligen inte skulle (Jeppis är bortrest och Koolheten (jag) fick hoppa in i hans ställe), såg att Näsligheten kom hem från Frankrike, gillade läget, läste i en bok (från min Att Läsa-lista) som jag hittade på biblioteket igår och sen dess har jag suttit vid datorn och töntat mig. 


Se där, nu vet ni minsann vad jag har haft för mig de senaste dagarna. För ni vill verkligen veta.
Jag kan tänka mig hur ni sitter klistrade vid era dataskärmar dag och natt och väntar otåligt på mina uppdateringar. Ni går in på min blogg var tredje minut och misshandlar F5-knappen 27 gånger i sekunden. Och när jag väl har skrivit ett inlägg läser ni det med vördnad och tillber varje bokstav medans det sipprar glädjetårar ner för era kinder. Glädjetårar som alldeles för snart byts ut mot ett obönhörligt och hjärtskärnade snyftande när ni inser att inlägget inte var längre än så. Ni samlar ihop era krossade drömmar och själar och försöker återgå till vardagen, men redan nästa minut är ni tillbaka framför skärmen, väntandes på en uppdatering som troligtvis inte kommer dyka upp förrän tre dagar senare.

Ni borde kanske ta er tid att duscha ibland, eller?



Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0